Muchas cosas! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu Muchas cosas! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

Muchas cosas!

Door: suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

13 Februari 2006 | Spanje, Alicante

Hallo allemaal

Ben ik weer...hoe gaat het in Nederland? Hier gaat alles (nog steeds) goed! Afgelopen dinsdag ben ik samen met Sarah naar Murcia geweest. We hadden heerlijk weer en hoewel we veel dingen bekeken hebben, vooral kerken, hebben we ook heerlijk op het terras gezeten. We hebben hier namelijk al dagen dat het ongeveer 20 graden is in het zonnetje...wat wil je nog meer?? Na terugkomst uit Murcia zijn we samen met Michaja en een ander meisje nog wat gaan drinken. Om 01.00 uur lag ik in mijn bed aangezien ik woensdag weer gewoon om 09.00 uur moest werken.

Op mijn werk heb ik een aantal foto´s genomen, zodat jullie een beeld hebben met wie ik werk en waar. Ik werk bijna altijd samen met Carolina. Zij is 26 en erg aardig. Kan het goed met haar vinden. Ook met de andere collega´s kan ik gelukkig goed overweg.

DOnderdag hebben we een afscheidsetentje gehad voor Michaja. Hij is namelijk vrijdagochtend om 05.30 voor 4 maanden naar Zuid-Amerika vertrokken. Voor hem erg leuk, maar voor mij minder. Zoals jullie namelijk weten ging ik bijna elke dag met hem om...dus tja mis hem wel. (Michaja...als je dit leest...bij deze; ik mis je zoals je gezegd had, he?) Maar goed....

Gisteren ben ik samen met Esther wat wezen drinken in Corte d´Ingles (groot warenhuis) en daarna samen met haar en haar vriend en 2 andere vrienden naar het Marokkaanse theehuis geweest. Was erg gezellig.

Zoals bijna iedereen wel weet, vier ik graag carnaval...gelukkig vieren ze het hier ook. Helaas maar 1 dag, maar ja beter iets dan niets he?! Woensdag gaan we dan ook voor een pak kijken...eens zien hoe we dit jaar verkleed gaan.

Zo nog 1,5 week en dan komen Arnieke en Joris!!! Mogen meteen mee carnaval gaan vieren...hahaha. Wat we verder gaan doen weet ik niet, zal eens wat leuke dingen gaan uitzoeken.

Nou dat was ie weer...toch nog wel een lang verhaal geworden he?!!

Nou tot snel spreeks,

Ambrazo y besos, Suus

  • 17 Februari 2006 - 13:18

    Mams:

    ha suusje ben je al een beetje gewend aan je nieuwe thuis?jij boft maar met dat mooie weer hier is er niets aan op het moment.hier is alles oke de bouw vordert langzaam aan.ik zou zeggen geniet nog van het mooie weer en doe rustig aan met de carnaval(doen wij ook)groetjes en tot horens maar weer.kus van ons.doei.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 36033

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: