Verhuizing! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu Verhuizing! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

Verhuizing!

Door: suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

31 Januari 2006 | Spanje, Alicante

Hoi allemaal!!

Het is al weer een tijdje geleden, maar dat komt ook omdat er niet zoveel dingen waren gebeurd..maar het weekend is weer achter de rug en er zijn dus wat dingen veranderd.

Vrijdagavond hadden we het afscheidsfeestje van Maurice. Hij is naar Barcelona verhuisd omdat hij daar aan een andere baan gaat beginnen. Zoals gewoonlijk vloeide de drank weer rijkelijk en waren de meeste mensen - waaronder ik - wel aangeschoten..hahaha. Het was een gezellige avond, maar het nadeel was dat ik wel moest werken de volgende dag...gelukkig had ik wel de avonddienst. Dus dat scheelde.

Na mijn werk, heb ik eerst bij Michaja thuis gegeten en toen mijn koffers gehaald in Calle Orense. Ik ben namelijk verhuisd naar het appartement van Michaja en Bram. In mijn oude huis kwamen namelijk nieuwe studenten en was er dus geen plaats meer, daarbij komt ook nog dat het bij Michaja en Bram goedkoper is. Ik heb dus sinds 2 dagen de oude kamer van Maurice. Dit is echter maar tot 10 feb, dan ga ik in Michaja´s kamer. Hij gaat dan namelijk naar Zuid-Amerika voor 4 maanden. Hoe lang ik nog blijf is nog even afwachten. Mijn werkcontract loopt tot 12 maart en dan moet ik beslissen of ik nog wil verlengen met 4 maanden. Maar dat zie ik tegen die tijd wel...en jullie horen het natuurlijk zodra ik het weet.

Nog een leuk nieuwtje...ik krijg weer bezoek!!! En wel van Arnieke en Joris...ze komen van 25 feb tot 2 maart. Dus daar verheug ik me al op!!!

Nou dat was het wel weer zo´n beetje. Voor de rest ben ik aan het werk, sporten, boodschappen doen, schoonmaken enzovoorts...lekker burgerlijk he?!!

Volgende week ga ik waarschijnlijk met Sarah een andere plaats bezoeken, dus dan komt er wel weer een nieuw verhaal!!

Tot snel en de groetjes Suus

  • 18 Maart 2006 - 10:52

    Annemie Heijsen:

    Hoi Suzanne,
    Nu pas lees ik je website, heb van sept t/m december 1 dag gewerkt ivm teveel uren, Het ziet er prachtig uit èn je hebt veel plezier
    ook belangrijk. Misschien
    blijf je dus nog wat langer; hoop ik voor je.
    Wens je nog een fijne tijd en tot ziens,

    groeten, Annemie (Lindenberg)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 35972

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: