Veel weggeweest!! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu Veel weggeweest!! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

Veel weggeweest!!

Door: suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

20 Februari 2006 | Spanje, Alicante

Hola amigos!!

Como estas? Aqui todo buen!! Afgelopen week heb ik weer veel dingen ondernomen.

Dindsdag ben ik na mijn werk samen met Sarah een in Alicante op onderzoek uit geweest. In Alicante heb je namelijk een erg leuke buurt (bij het kasteel) om rond te wandelen en over de stad uit te kijken. Aangezien we dat na 4 maanden nog steeds niet gedaan hadden, was het daar wel eens tijd voor. Het was erg mooi!!!

Woensdag ben ik samen met Bram en wat anderen mensen wat wezen drinken in een cocktailbar. Was gezellig en ik heb een lekkere mojito gedronken. Tegen 00.00 uur was ik thuis.

Donderdag was het na mijn werk weer tijd om wat met Sarah te gaan drinken. Toen we in een bar zaten kwamen we nog wat andere meisjes tegen en toen zijn we met hen nog even naar een andere bar geweest. Aangezien ik geen zin had om echt uit..uit te gaan was ik om 02.3o uur thuis (jaja voor sommige is dit laat, maar hier niet)

Vrijdagavond na mijn werk ben ik met sarah, bram en 2 zweedse meisjes eerst bij de Mexicaan gaan eten. Aangezien het de laatste stapavond voor Sarah was, moesten we er natuurlijk een goed feestje van maken. We zijn naar 3 verschillende barren geweest en waren tegen 06.30 uur thuis. Was erg gezellig!!! Zaterdag hebben we dan ook niet veel gedaan. Beetje schoon gemaakt en de was gedaan. En ik ben ´s avonds alleen even naar Esther thuis geweest om daar wat te kletsen. Tegen 02.30 uur was ik weer thuis.

Zondag heb ik helemaal NIETS gedaan. Ik heb samen met Bram gekookt en een filmpje gekeken...en dat was het dan ook wel! Dus een echte luierzondag!! Had ik ook wel verdiend, want het was eindelijk weer mijn eerste echte weekend (dus zaterdag en zondag) vrij!!!

En nu is het weer maandag...nog eventjes en dan komen Arnieke en Joris. Zij mogen zich meteen in het feestgedruis storten...aangezien ze op carnavalsavond hier aankomen. Ik ga dit jaar niet heel erg uitgedost verkleed want de pakken hier waren niet zo geweldig. Ga nu als duiveltje!!! Zal er wel een foto van maken en op de site plaatsen.

Nou mensen allemaal GOEIE CARNAVAL!!! En tot snel!!!

xxx Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 36021

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: