Carnaval en Bezoek!!! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu Carnaval en Bezoek!!! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

Carnaval en Bezoek!!!

Door: suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

04 Maart 2006 | Spanje, Alicante

Hallo allemaal!!!

Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zover...ik kreeg weer bezoek en het was CARNAVAL!!!

Arnieke, Joris en ik waren tegen 22.00 uur thuis en hebben toen eerst samen met Bram gegeten. Ondertussen waren Esther, Anneke, Rafael en Lou ook al gekomen, zij gingen ook mee carnaval vieren. Nadat we er helemaal klaar voor waren zijn we de straat op gegaan, overal waren mensen feest aan het vieren. Iedereen was verkleed en had zijn eigen drank bij zich. Buiten werd er in het centrum ook een concert gegeven....helaas werd die na een tijdje afgelast aangezien het erg begon te regenen. We waren dus genoodzaakt om ergens naar binnen te gaan....maar ook hier hebben we ons erg goed vermaakt. Het was in ieder geval een geslaagd feestje.

Zondag heb ik gewerkt en zijn Joris en Arnieke samen een beetje Alicante gaan bekijken. ´s Avonds hebben we gezamelijk gegeten en zijn we redelijk op tijd gaan slapen, aangezien we nog erg moe waren.

Maandag zijn we naar Altea geweest, een stadje boven Benidorm. Was erg leuk, hebben lekker rondgewandeld en bij de zee op het terras gezeten. Het was namelijk prachtig weer. In de schaduw al 19,5 graad!

Dinsdag ben ik voor de 2de keer naar Valencia geweest. Ik was hier al met Sylvia geweest, maar toen regende het alleen maar. Nu hadden we meer geluk en hadden we de hele dag een stralende zon aan een strakblauwe lucht....geweldig toch?!! Ook hier hebben we weer veel gezien en gewandeld. ´s AVonds zijn we naar het theehuis geweest en hebben we ook een waterpijp gerookt. Joris wilde dat graag een keer proberen.

Woensdag was het voor mij weer tijd om te werken en zijn Joris en Arnieke naar Elche geweest. ´s Avonds zijn we tapas gaan eten en daarna naar huis.

Donderdag hebben we een sightseeing Alicante gedaan. Omdat we de hele dag in de zon gelopen hadden waren, we behoorlijke kreeftjes geworden..hahaha. Maar goed, kan ik vast wennen aan het mooie weer. ´s Avonds zijn Joris en Arnieke helaas al weer naar huis gegaan.

Gister ben ik met 2 collega´s naar Benidorm geweest. Hebben wat gewinkeld en daarna wat gedronken. Ook hebben we over de boulevard gewandeld. Hoewel het een echte toeristenplaats is, was het toch erg gezellig.

Vanochtend heb ik gewerkt en vanavond ga ik samen met Anneke en Esther naar de film. Weet nog niet welke, maar het zal vast een leuke zijn.

Volgende week hoor ik ook meer over mijn contract op het werk. Eigenlijk zou dat afgelopen week zijn, maar omdat ik bijna niet gewerkt heb, heb ik nog niet met mijn leidinggevende gesproken.

Nou ik hou jullie op de hoogte en als ik het kan regelen met mijn werk kom ik snel een weekje naar Nederland.

Groetjes en veel liefs, Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 34325

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: