Super bedankt! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu Super bedankt! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

Super bedankt!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

03 Augustus 2005 | Nederland, Nijmegen

Op deze site kon ik maar maximaal 10 foto's plaatsen, dat vond ik natuurlijk erg weinig. Dus ik dacht er over om fotoruimte bij te kopen. Maar dat zou later wel komen. Maar wat blijkt..?? Mijn stagebegeleidster Esther heeft voor mij ruimte bijgekocht, als een extra afstudeerkadootje. Dus Es, heel erg BEDANKT!!! Ik vind het SUPERLEUK! Kan ik iedereen tenminste mijn leventje daar laten zien door middel van 200 foto's!!!!

  • 17 Augustus 2005 - 17:48

    Bart:

    He suz,

    leuk om te lezen dat het toch nog allemaal goed met je is gekomen, haha. Geintje. Over 20 dagen ga ik Down Under. Ik zal je volgen tijdens je belevenissen in Spanje, en euuuuhhhh gedraag je een beetje. Dan zal ik dat ook doen.

    Gr Bart G. uit S.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 34324

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: