Betaald - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu Betaald - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

Betaald

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

19 Augustus 2005 | Nederland, Nijmegen

Als er geen gekke dingen meer gebeuren ga ik naar Alicante...want de hele reissom is betaald!!! Als er mensen zijn die geld over hebben mogen zij best een donatie doen, mijn bankrekening is namelijk erg leeg nu :-( . Rekeningnummer: 13.58.02.164 :biggrin:!

Ik heb ook even gekeken wat de gemiddelde temperatuur is het hele jaar door en ik kan wel zeggen dat het aangenaam is. Dus nu maar hopen dat het weer geen rare dingen gaat doen...

groetjes Suzanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 35850

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: