De eerste bekende - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu De eerste bekende - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

De eerste bekende

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

31 Juli 2005 | Nederland, Nijmegen

Hoewel ik nog niet eens vertrokken ben, ken ik al iemand in Alicante. Tijdens de Vierdaagse kwam ik een oude vriend tegen, die ik al zeker 7 jaar niet meer had gezien. En wat blijkt...hij woont al 1 jaar in Alicante. Wat is de wereld toch klein..he?!!

  • 31 Juli 2005 - 14:47

    Natascha:

    he suzan, een leuk idee om zo'n dagboek te maken

  • 02 Augustus 2005 - 10:00

    Henk:

    Suz. , hardstikke leuk jouw website, ik blijf je volgen, groetjes, henk (janssen)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 36021

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: