Eindelijk een update! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu Eindelijk een update! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

Eindelijk een update!

Door: suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

11 April 2006 | Spanje, Alicante

Hallo allemaal..hier dan eindelijk weer eens een update van wat ik allemaal gedaan heb, sinds 19 maart. Bedankt Maurice dat je me er aan hebt helpen herinneren...

21 maart ben ik samen met Carolina (Spaanse collega) wat wezen drinken. Aangezien ik niet meer met haar samenwerk :sad:(we hebben andere werkuren) viel er natuurlijk genoeg te kletsen...jaja in het spaans natuurlijk! En ik moet zeggen dat dat steeds beter gaat.

23 maart had ik na mijn werk een botellon. Wat inhoud dat je wat drank koopt met zijn allen en dat buiten op straat op een rustige plek opdrinkt en met elkaar kletst. Ik was met ongeveer 15 mensen (bijna allemaal collega´s) en na de botellon zijn we nog naar een bar geweest. Toen die om 04.00 uur ging sluiten, hield ik het voor gezien, terwijl mijn collega´s naar de volgende bar gingen. Ik was blij dat ik om 04.45 uur in mijn bedje lag.

Op 25 maart heb ik thuis mijn verjaardag gevierd. Aangezien ik moest werken de volgende dag (26 maart is mijn echte verjaardag) heb ik het bescheiden gevierd met een etentje. We waren met zijn 8-en en dat was heel gezellig. Er was lekker gekookt door Bram, Esther had een taart gebakken en iedereen had kadootjes gekocht. Ik heb webcams gekregen, kaarsjes met houders, een lieveheersbeestjewashand, badzout en een cd. Echt superlief!!! En er is ook nog voor me gezongen, dus wat wilde ik nog meer he?!

Zondag was het dus mijn echte verjaardag, maar moest ik eerst ´s ochtends werken. ´s Avonds ben ik voor mijn verjaardag met mijn collega´s uit eten geweest bij de mexicaan. Ook zij hadden kadootjes gekocht. Een leuke vrolijke zomertas, een verjaardagshoed en oorbellen. Ik ben dus goed verwend voor mijn verjaardag!!

En zoals de meeste van jullie weten ben ik ook eventjes op Nederlandse aardbodem geweest. Zonder dat pap en mam het wisten (de rest van mijn familie en vrienden wisten het wel) had ik een ticket naar NL geboekt. Ik ben van 28 maart tot en met 3 april in NL geweest. Het was een grote verrassing voor pap en mam. Ze waren helemaal beduusd toen ze me zagen. Ik heb een leuke week gehad waarin ik een hoop dingen heb gedaan...maar ja die weten jullie al.

Nu ben ik al weer een week terug in Spanje en ben weer druk aan het werk. Natuurlijk ben ik ook al weer wezen stappen en wel met de verjaardag van Bram, afgelopen zaterdag. Was weer erg gezellig en om 06.30 uur waren we thuis. Toen maar meteen naar bed gegaan en om 14.30 uur opgestaan om naar het werk te gaan. Ook ben ik vrijdagavond nog wat wezen drinken met Carolina en Ana-Belen. Ook dat was weer gezellig, maar niet laat geworden, want ik moest zaterdagochtend al om 06.00 uur opstaan, omdat ik om 07.00 uur moest beginnen met werken. Ze hebben mijn werktijden voor 2 weken veranderd, aangezien mijn collega vakantie heeft.

Nou dat was het wel weer...ik zal proberen wat vaker een update te houden, zodat het verhaal niet meer zo lang wordt.

Dikke kus en veel liefs, uit het warme, maar bewolkte spanje

Suus

  • 12 April 2006 - 09:14

    Maurice:

    Haha grappig om die versieringen in het huis nog te zien! We gaan denk ik vrijdag of zaterdag wat eten met een paar mensen, hoor je nog wel van Bram. Ik vlieg vanavond naar Alicante, blijf een week bij Patricia!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 36283

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: