OUD & NIEUW - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu OUD & NIEUW - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

OUD & NIEUW

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

03 Januari 2006 | Spanje, Alicante

Hola!!!! Feliz Año Nuevo allemaal!!!!

Zo het nieuwe jaar is al weer begonnen, wat gaat dat snel he, zo´n jaartje?!! Maar hoe hebben jullie het gehad met de jaarwisseling?

Hier in Spanje was het errug gezellig!! Om 21.00 uur waren we bij Esther thuis (Nederlands meisje die al 2 jaar in Spanje woont) Zij had een heleboel mensen uitgenodigd en het was dus gezellig druk. Tot half 12 hebben we lekker gegeten en natuurlijk gedronken en toen op weg naar het stadhuis, waar het nieuwe jaar ingeluid zou worden. Zoals ik al verteld had, is het hier traditie om 12 druiven te eten, bij elke klokslag 1..enne het is mij gelukt!! Dus dat wordt veel geluk in het nieuwe jaar...nou ja daar hopen we dan maar op. Na nog meer gedronken en nog meer gefeest te hebben bij het stadhuis zijn we naar verschillende kroegen geweest. Uiteindelijk zijn we om 5.45 uur uit de kroeg komen rollen en maar eens op weg naar huis gegaan. Aangezien de alcohol rijkelijk gevloeid had, was dat wel nodig.

Na behoorlijk wat slaap te hebben gehad...heb ik op 1 januari niets anders gedaan dan op de bank gehangen en films gekeken. Ben alleen ´s avonds even van de bank gekomen om wat te gaan eten. Dus een goed begin van het nieuwe jaar zullen we maar zeggen..hahaha!!!!

Tja en nu is het dus al weer 3 januari en ben ik nog steeds op zoek naar werk. Heb al op veel dingen gereageerd via internet, maar nog niets terug gehoord...helaas!! Mocht het nou allemaal niet lukken met het werk, dan kom ik iedereen weer fijn eind januari lastig vallen...dus bereiden jullie je maar vast voor!!!

Dikke kus en tot snel, Suus