Feestdagen!!! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu Feestdagen!!! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

Feestdagen!!!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

26 December 2005 | Spanje, Alicante

Hola allemaal!!!

Als eerste hoop ik dat iedereen een fijne kerst heeft (gehad) en natuurlijk wens ik iedereen een fijne jaarwisseling en een goed en gelukkig jaar!!

Het is een tijdje geleden dat ik mijn verhalen hier beschreven heb, maar dat komt omdat de internetverbinding op het moment erg slecht is...helaas :(

Maar goed..na het weekend in Granada met Sarah en Michaja was het mijn bedoeling om het weekend daarna niet uit te gaan...nou dat is dus niet gelukt :grin:
Donderdag gingen Sarah en ik alleen even wat drinken...uiteindelijk waren we om 05.30 uur thuis, terwijl ik gewoon om 09.00 uur weer les had. Ik ben wel geweest, maar was niet echt bij de les, maar ja dat kunnen jullie je vast wel indenken..

Vrijdag had ik een etentje van de sportklas bij iemand thuis. Sarah ging ook met me mee. Hoewel het eten erg lekker was, was het toch niet zo heel gezellig, aangezien er alleen maar over capoeira gepraat werd..Begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk om te doen, maar er de hele avond over praten...nee, dat gaat me iets te ver. We waren om 00.30 uur thuis en toen ben ik niet meer uitgeweest...jaja dat hadden jullie vast niet gedacht he?!

Zaterdag wel weer uitgeweest en zondag lui op de bank gehangen en films gekeken...niet veel bijzonders dus.

De afgelopen week was mijn laatste week op school en heb ik ook mijn sofienummer en een ander nummer gehaald bij de gemeente om te kunnen werken. Ik heb al gezegd dat het werk zoeken niet al te best gaat...maar ik ben dus naar het vliegveld en de uitzendbureaus geweest. Ik moet hen nu begin januari bellen (na de feestdagen) om te vragen of ze wat voor me hebben...dus kan nu niets anders doen dan afwachten. Ik had vandaag ook een sollicitatiegesprek als receptioniste bij een hele kleine gratis krant. Ik moet hen 10 januari bellen om te horen of ik wordt aangenomen. Aangezien dat nog wel even duurt, kijk ik ondertussen natuurlijk wel verder.

En nu de kerst..hier in Spanje is kerstavond de belangrijkste dag van kerstmis, bovendien hebben ze ook geen 2de kerstdag. Dus op kerstavond hebben Bram en Michaja eten gemaakt en heb ik met hen Davina en Patricia kerst gevierd...we hadden alleen veel te veel eten, maar het was wel erg lekker!! Om 00.00 uur wilde ik graag naar de kerk en Patricia ging met me mee..helaas was die wegens renovatie gesloten en aangezien we niet wisten waar de mis dan gehouden werd, zijn we weer naar huis gegaan. Hopelijk volgend jaar beter!! Toen we weer terug waren bij Michaja en Bram zijn we meteen weer gegaan om uit te gaan...was tegen 05.15 uur thuis.

Gisteren hebben we weer bij Michaja en Bram gegeten aangezien we nog veel eten over hadden, na het eten hebben we gekaart en ben ik rond 01.30 naar huis gegaan.

Vandaag is het dus geen feestdag hier in Spanje, dus valt er ook niet zo veel te beleven. Morgen ga ik dus met Bram en Michaja naar Andorra, waar we gaan skiën..heb er erg veel zin in...zolang ik maar niets breek...:grin:

We komen 30 december weer terug en de 31ste vieren we bij een Nederlands meisje en haar vriend...het is hier traditie wanneer de klok 12 keer slaat, bij elke slag een druif te eten...dat brengt geluk voor het nieuwe jaar. Natuurlijk gaan we dat doen, maar weet nog niet of ik wel zo snel 12 druiven kan eten...

Jullie horen snel of het gelukt is...!!! En verder iederen GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

Dikke kus en veel liefs, Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 35820

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: