Lekker zonnetje!!! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu Lekker zonnetje!!! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

Lekker zonnetje!!!

Door: suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

19 Januari 2006 | Spanje, Alicante

Hey allemaal!!

Hoe is het in het koude Nederland? Ik zit nu in het zonnetje op het balkon...in een t-shirtje...echt HEERLIJK!!! Zijn jullie al jaloers???

Vanaf nu zullen er denk ik wat minder verhalen van mij op de site komen, omdat ik nu een meer regelmatig leven begin te krijgen nu ik werk. Het werk bevalt me goed...hoewel er op het moment niet zoveel mensen zijn op het vliegveld, aangezien het laagseizoen is, heb ik het erg gezellig met mijn collega´s. Ik werk dus 5 dagen in de week, maar omdat ik dus ook in de weekenden werk, ga ik ook minder uit.

Omdat ik onregelmatige diensten heb, ben ik ook gestopt met capoeira en ben ik begonnen met fitness. Dan kan ik gaan wanneer ik wil en ben ik niet aan specifieke tijden gebonden. Ben tot nu toe nog elke dag geweest...goed he?!

Nou dit was het wel zo´n beetje voor nu...als ik weer iets nieuws meemaak, zullen je het hier wel lezen!

Dikke kus uit het zonnige Spanje, Suus

  • 27 Januari 2006 - 20:34

    Manita:

    Hallo Suzan,

    Om jaloers van je worden dat zonnige weertje daar in Spain. Hier vriest het vannacht -10 graden, ik bedoel maar.Wat goed van je dat je bent gaan fitnissen, volhouden hoor.
    Het gaat je goed groetjes, Manita

  • 29 Januari 2006 - 13:42

    Colinda:

    Hey Suus, nog gefeliciteerd met je baan!! Je ziet er echt schattig uit in dat pak ;) Tis hier nog steeds erg koud, dus ja, ik ben zeker jaloers! Geniet ervan zou ik zeggen. Misschien mag ik binnenkort op studiereis naar de Canarische eilanden, dus dan haal ik de schade wel weer in... Doei doei en have fun, XX Colinda

  • 31 Januari 2006 - 08:00

    Esther:

    Goed te horen dat je het zo naar je zin hebt. En aangezien ik nu met een een dikke sjaal en een bodywarmer aanzit, ben ik inderdaad wel een beetje jaloers. Maar met een 2-weekse vakantie naar Eucador en de Galapagos voor de boeg, maar het wel een stuk draaglijker.... hahaha. Geniet er maar lekker van! Ps: je pakje staat inderdaad érg schattig.

    Liefs Es

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 34323

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: