Sporten & Feesten?! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu Sporten & Feesten?! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

Sporten & Feesten?!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

24 Oktober 2005 | Spanje, Alicante

Hoi allemaal, ik ben net een uurtje terug van het strand...maar ik zal jullie verder niet lastig vallen over hoe mooi het weer hier is, aangezien de herfst in NL begonnen is :biggrin:

Nou afgelopen donderdag heb ik mijn eerste capoeirales gehad en het was hartstikke leuk, maar ook DOODVERMOEIEND!!! Heb de dagen erna ook flinke spierpijn in de benen gehad, aangezien je bij deze sport telkens oefeningen doet in een soort gehurkte houding! En oh ja...ik moet ook oefeningen doen waarvoor mijn lichaam niet helemaal gemaakt is geloof ik..?? Maar goed morgen ga ik het weer proberen..kijken of het dan al wat beter gaat....hahahah

Na de les ben ik ´s avonds nog wat wezen drinken en uit geweest, maar wel al netjes om 02.30 uur naar huis, want de volgende dag moest ik gewoon naar school. Vrijdagavond ben ik naar een flamencoshow geweest, maar de prijs/kwaliteit verhouding was errug slecht. Het eten stelde niets voor en hoewel de show redelijk was, had ik toch wat meer spektakel verwacht! Maar goed, daarna natuurlijk weer wezen stappen en om 06.30 uur mijn bedje maar eens opgezocht!

Zaterdag om 13.30 uur opgestaan en lekker verder geslapen op het strand.´s Avonds thuis gegeten en later op de avond eerst bij ons thuis wat gedronken met zijn allen en toen...hoe kan het ook anders..weer uit gegaan. Om het uitgaan wat afwisselender te maken zijn we met zijn 4-en later op de avond (eigenlijk nacht) naar een gay-club geweest (op uitnodiging van 2 lesbische medestudenten), maarre dat was niet zo´n succes, niet vanwege de mensen ofzo, maar vanwege de muziek. We waren daar dan ook vrij snel weer weg. Nog even naar de haven geweest (daar zit ook een uitgaanscentrum) en toen om 06.00 uur naar huis gegaan.

Zondag, hoe kan het ook anders, wederom naar het strand :biggrin: Bij thuiskomst, zo tegen 18.00 uur, hebben we een filmpje gekeken. Daarna nog even wat gedronken met Bram, Michaja en Sarah op het terras en om 21.30 uur op naar de kebabzaak :razz:

Vandaag weer een dagje school en strand gehad. Vanavond gaan we naar het appartement van Michaja en huisgenoten, om daar wat te zitten en naar de gitaarmuziek van Matthew (Engelse jongen)te luisteren. Ben benieuwd???

Zo dat was ie weer...bijgaande foto´s zijn van vrijdag- en zaterdagavond.

Groetjes en kussies Suus

  • 24 Oktober 2005 - 18:37

    Sylvia:

    Hey zusje,
    Nou, ik weet niet wat ik van je moet verwachten hoor... Straks zie ik een 5 kilo lichter meisje als ik over 2,5 week kom! Beter!!!
    Ik heb er echt wel zin in. Ben echt benieuwd hoe het daar is, hoor zulke leuke verhalen de hele tijd van je.
    En ik zal de pindakaas en stroopwafels niet vergeten hoor.
    Groetjes en dikke kus van je zus!

  • 24 Oktober 2005 - 18:37

    Manita Maresch:

    Hallo Suuz,
    Jij geniet zeg, beter als hier in de duffe L.B. Maar je hebt gelijk.Gaat je studie ook goed en je Spaans.Blijf genieten en groeten van Manita

  • 26 Oktober 2005 - 11:47

    Carla:

    Wordt er nog een beetje Spaans gestudeerd daar? Of probeer je het record te verbreken laatnaarbed/ laatop. Leuke site trouwens en leuke foto's. Je hebt er al weer bijna een maand opzitten. Time flows (wat is dat in het Spaans). Hé, studeer ze, zon ze, stap ze.
    doei, Carla en groetjes van Ruud

  • 26 Oktober 2005 - 18:34

    Colinda:

    Hai Suuske, wat lees ik nou, heb je een les Capoeira gevolgd? GAAF zeg! Ben benieuwd of je daar mee door gaat. In ieder geval veel succes enne...wou dat ik zo veel tijd had om elke dag te gaan stappen.....
    Kuzz Colinda

  • 27 Oktober 2005 - 16:10

    Cindy:

    Nou ja, wat moet ik nog toevoegen aan de voorgaande reacties. Het klinkt allemaal helemaal geweldig. Geniet er maar goed van!!

    Liefs Cindy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 34326

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: