Eindelijk weer!! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu Eindelijk weer!! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer!!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

31 Oktober 2005 | Spanje, Alicante

Hey allemaal!! Hoe gaat het ermee?? Ik kan eindelijk weer wat schrijven op mijn site. Ik had namelijk geen bereik de afgelopen week, maar goed wat ik allemaal gedaan heb???

Dinsdag ben ik natuurlijk gaan sporten en daarna (rond 23.15)had ik zoveel energie dat ik niet kon slapen...erg vervelend voor mijn huisgenoten aangezien ik hun ging vervelen..hahahha. Woendag hebben we een "ding" gekocht voor het buikdansen, na de les was hij echter al kapot en dat vonden we niet kunnen aangezien we er €18 voor betaald hadden. Dus wij terug..en toen kregen we niet ons geld terug maar mochten we een andere meenemen...a.s. woensdag hebben we weer les..en owee als ie weer stuk gaat!!!!

Donderdag ook weer wezen sporten, maar daarna ben ik gaan stappen met Nina, Chloe, Sarah, Eva, Michaja en Bram. Om 04.00 uur in mijn bedje en vrijdagochtend om 08.30 uur weer naar school. Dus jullie begrijpen denk ik wel dat ik behoorlijk moe was vrijdag. Iedereen was moe, daarom zijn we alleen tapas gaan eten, want het was de laatste avond van Eva...het was dus een afscheidsetentje.

Zaterdag vroeg opgestaan en met Nina en Kristina naar de markt geweest. Was errug leuk, maar warm...ik heb nog wel wat leuke dingen gekocht. Truitje, sportkleding en een riem. Zaterdagavond ben ik met Bram, Michaja en Matthew naar een voetbalwedstrijd geweest. Het was echt een geweldige sfeer!!!! En het team waarvoor we gingen heeft ook nog eens met 3-2 gewonnen!! Daarna natuurlijk nog wezen stappen, we waren tegen 07.30 uur thuis (oude tijd). Dus lekker veel geslapen zondag en een filmpje gekeken. Na de film even wat wezen drinken in het marrokaanse theehuis en daarna met Michaja Chinees gaan eten. En toen weer een filmpje gekeken bij Michaja en Bram thuis, aangezien mijn huisgenoten kebab waren eten (elke week wordt mij toch echt teveel)

Vandaag weer een nieuwe test moeten maken op school. Ik ben goed vooruit gegaan, de eerste keer had ik 29 punten en nu 50 (van de 100), dus was tevreden!! Vanavond gaan we ook stappen, aangezien het halloween is en morgen hebben we weer een dagje vrij. Het is namelijk Allerheiligen en dat betekent hier een vrije dag...niet verkeerd natuurlijk!!

Nou dat was ie weer...hopelijk snel tot de volgende keer!!

Groetjes en dikke kus, Suus

P.S Heb kaartjes van Pap&Mam en Patrick&Kitty ontvangen, BEDANKT!!Errug leuk

  • 02 November 2005 - 12:14

    Hennie:

    hoi suus al je berichtjes gelezen klinkt goed feestbeest dikke kus theo en hennie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 36020

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: