Dansen?! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu Dansen?! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

Dansen?!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

19 Oktober 2005 | Spanje, Alicante

Hola amigos! Que tal? Estoy bien! Ik wil jullie weer even op de hoogte brengen van mijn leventje in Alicante.

Zaterdag ben ik wezen winkelen met mijn huisgenootjes..en aangezien zij nogal shop verslaafd zijn, heb ik maar liefst 5 uur!!! lang winkel in en winkel uitgelopen. Daarna zijn we bij Griselda (Argetijnse) pannenkoeken wezen eten. Tegen 00.30 uur zijn we naar huis gegaan en ons bed ingedoken, waren namelijk nogal moe van het stappen van vrijdagavond en natuurlijk het winkelen :roll: Zondag heb ik niet zo veel gedaan, beetje huiswerk gemaakt, filmpje gekeken en over de explanada gewandeld (soort boulevard, met wat winkeltjes) en natuurlijk kebab gegeten :wink:!!!

maandag overdag naar school geweest en maandagavond met Michaja een filmpje gehuurd en thuis met iedereen (lees huisgenoten) gekeken. Niet heel veel bijzonders dus. Dinsdagavond ben ik dan eindelijk gaan salsadansen, maar helaas :?...het viel een beetje tegen. En wel om de reden dat de dansleraar wel heeeeeeel erg snel ging...en bovendien zijn we met bijna allemaal meisjes en moeten we dus met elkaar dansen. En dat lijkt mij niet zo leuk...ik ga dus even goed nadenken of ik het ga doen. Het zou leuker zijn met een jongen, dus hopelijk kan ik nog iemand strikken :razz:

Vandaag ben ik wezen buikdansen..en dat was wel errug leuk :biggrin: Heb denk ik wel morgen overal spierpijn...maar goed, hier ga ik wel mee door!

Morgen ga ik een les capoeira (mix tussen vecht- en dansport, afkomstig uit Brazilië ) volgen. Ben erg benieuwd. Als ik dat leuk vind, ga ik dat volgen in plaats van salsadansen (als ik dat uberhaupt al ga doen) want capoeira is op dezelfde tijden als het salsadansen.

Nou jullie horen snel hoe het gegaan is, als ik tenminste nog leef...:smile:

Hasta pronto,

besos Suus

  • 19 Oktober 2005 - 20:13

    Mama:

    ha die suus nou je wilt nogal wat gaan doen he wat zullen wij een slank suusje terugkrijgen als het allemaal doorgaat nou succes ermee en tot mails weer he dag troeltje kus van pap en mam

  • 20 Oktober 2005 - 14:33

    Esther:

    Ha die Suus! Leuk te horen dat het je allemaal zo bevalt. En helemaal mooi om alles via deze site bij te kunnen houden. Ben net een weekje naar Honduras en Panama geweest, was ook niet verkeerd, maar ja, ik ben al weer terug in Nederland, en voor jou duurt dat nog even... Geniet ervan! Veel plezier daar.

    Liefs, Es

  • 24 Oktober 2005 - 14:29

    Kitty:

    he lieve suus,
    Heb je ons kaartje al ontvangen? He maar zo te lezen vermaak je je uitstekend! leuk hoor
    He maar hoe zit het nou met die michaja? zijn naam wordt wel regelmatig vermeld maar uh ik kom er niet helemaal achter. Is het nou een lekker ding of niet? Ik heb de foto's al wel bekeken hahaha
    he lieve suus doe nog maar heel veel leuke dingen! vermaak jezelf maar lekker zo'n tijd krijg je niet snel meer als je straks gaat werken hi hi
    liefs kit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 34326

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: