Stappen - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu Stappen - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

Stappen

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

15 Oktober 2005 | Spanje, Alicante

Hey allemaal

Nou zoals jullie hebben kunnen lezen, zijn we dinsdagavond wezen stappen. Was erg gezellig en was daarom ook pas om 05.00 uur thuis :oops: Woensdag hebben we eerst uitgeslapen en daarna zijn we op het strand verder gaan slapen...helaas was het nogal bewolkt. Dus wanneer de zon weg was, was het behoorlijk frisjes :-( Woensdagavond natuurlijk weer voetbal gekeken in café de Crazy Dutchman.

Donderdag heb ik niets bijzonders gedaan. Natuurlijk naar school geweest en daarna filmpje gekeken, aangezien het erg slecht weer was (regen en zelfs onweer :?) En ook nog huiswerk gemaakt. ´s Avonds hebben we met zijn allen thuis tortilla´s gegeten. ERG LEKKER!!!

Gisteren hebben we na school eerst een terassje gepakt en toen weer een filmpje gekeken, want het was nog steeds errug fris. ´s Avonds hebben we tapas gegeten en natuurlijk uit geweest. Was vanochtend om 06.00 uur thuis :biggrin: Is een normale Spaanse tijd om thuis te komen, aangezien hier het uitgaansleven pas om 01.00/02.00 uur begint.

Vandaag gaan we winkelen, maar de plannen voor vanavond zijn nog onbekend! Ik heb trouwens de eerste brief ontvangen, Hennie bedankt. Errug leuk om te lezen!