Hola!! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu Hola!! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

Hola!!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

11 Oktober 2005 | Spanje, Alicante

Zo we hebben er weer twee dagen opzitten en morgen zijn we weer vrij! Het is hier dan een nationale feestdag Dia de la Hispanidad. We gaan vanavond dus uit!! In ieder geval iets drinken met een groep en daarna zien we wel.

Ik wil iedereen ook even bedanken voor de reacties...errug leuk dat jullie me volgen. Typ ik mijn verhaal tenminste niet voor niets..:-D

Ik heb inmiddels ook een spaans nummer waarop jullie mij kunnen sms-en en/of bellen:
0034659807610

Nou was ie weer...enne een kaartje onvangen vind ik ook leuk :-D Wel naar het adres van de school he...zie een van de vorige berichten!!

besos, suus

  • 12 Oktober 2005 - 17:05

    Mama:

    ha suus aangezien je verdwenen bent van het net dus maar even zo een berichtje hier gaat alles goed en hopenlijk bij jou ook.bruno moet van de week naar de dierenarts voor zijn jaarlijkse spuitje en patrick is vandaag op gesprek voor werk geweest.viel niet tegen hij moet nu eest een soort cursus doen maar dat hoor je wel van hem zelf dus nu maar toot ziens kussie van mam en pap doei

  • 13 Oktober 2005 - 16:16

    Linda:

    Hey suus!

    Zo te horen heb je het lekker naar je zin daar in Spanje!
    Het is hier ook nog lekker weer z'n 18 graden, maar jah wij kunnen niet aan het strand liggen helaas (snik snik).
    Ik hoop dat je al lekker bruin bent haha
    maar we spreken elkaar wel weer en heel veel groetjes van ons allemaal (Johan Hanny Tom Linda & Marlou!)

    Bye Bye

  • 14 Oktober 2005 - 17:35

    Colinda:

    Hey Suus,

    Lekker gefeest dinsdag? Vandaag is het mijn beurt, want ik heb de baan gekregen! Ik kan 24 oktober al beginnen. Ik praat je snel een keer bij via msn. Nog veel plezier daar in Spanje en drink er vanavond eentje op mijn kosten......

    Liefs Colinda

  • 14 Oktober 2005 - 22:18

    Natascha:

    he sus
    ik zie het al in je verhalen je vermaakt je weer prima. je weet het nog niet maar benno en ik hebben een nieuw huis gekocht in Doornenburg

    nog veel plezier en tot mails

    groetjes natascha en benno

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 34321

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: