Het weekend - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu Het weekend - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

Het weekend

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

09 Oktober 2005 | Spanje, Alicante

Zo ben net terug van het strand! Het is hier nog heerlijk weer en de tijd vliegt voorbij!! Ik ben al weer meer dan een week hier...enne het wordt steeds leuker, aangezien ik steeds meer mensen leer kennen en steeds meer dingen in de buurt weet te doen.

Vrijdag ben ik na school met mijn huisgenoten wat wezen drinken op het terras bij de Argetijn om het weekend in te luiden. ´s Avonds zouden we om 21.30 uur gaan eten in het hoge hotel, maar we hadden moeten reserveren...dus helaas. Zijn we maar tapas gaan eten, ook niet verkeerd... Daarna lekker wezen stappen, we zijn begonnen in de Mojitobar...mojito is een Braziliaans drankje dat erg naar citroen smaakt (natuurlijk met alcohol..haha) en toen nog naar vele andere cafés. Maar om 03.30 hadden ik en Kristina het wel gezien en zijn we naar huis gegaan.

Zaterdagochtend om 09.15 uur opgestaan, want we gingen naar Tabarca eiland. We moesten een uur met de boot, maar zoals sommige van jullie weten heb ik niet zo´n sterke maag, dus was behoorlijk misselijk bij aankomst. Na een broodje gegeten te hebben, was het gelukkig over. Helaas was het niet zo mooi weer, wel warm maar erg bewolkt, dat was dus best jammer. We hebben eigenlijk alleen maar op het strand gelegen en we hebben 1 rondje over het eiland gewandeld. Dat duurde maar een uur, want het eiland is klein. Het heeft maar weinig inwoners. Om 17.30 uur ging de boot weer terug, gelukkig was de zee vrij kalm en had ik nergens meer last van. Na een douche ben ik samen met Michaja en Maurice naar het Nederlandse café geweest (jaja een Nederlands café hebben ze overal he?!) om de voetbalwedstrijd te gaan kijken. Lekker een frietje saté gegeten, want dat kennen ze hier verder nergens! Na de wedstrijd zouden we nog gaan stappen, maar Michaja en ik zijn alleen even in de Mojitobar geweest. We waren te moe om te het laat te maken (was nu om 01.30 uur thuis)

Vandaag dus naar het strand geweest. We zijn naar een strand geweest, op ongeveer 10 minuten met de tram. Dat strand is namelijk groter dan hier. Vanavond gaan we weer kebab eten, want dat schijnt hier op zondag vaste prik te zijn. En dat vind ik natuurlijk niet errug...!!!!

Dat was ie weer...groetjes

Suzanne

  • 10 Oktober 2005 - 07:46

    Cindy Engelbart:

    He Suus,

    nou, dat ziet er allemaal geweldig uit daar in Spanje. Gelukkig is het weer hier in Nederland ook nog aardig, anders zou ik helemaal jaloers zijn ;). Geniet ervan!

    Groetjes Cindy

  • 10 Oktober 2005 - 17:24

    Patrick:

    Hey klein zusje,

    leuk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat daar. Je zult me onder tussen wel missen, hier in nederland is het ook nog wel een beetje lekker weer. Alleen voor hoe lang he? Ga je de aankomende tijd nog leuke dingen doen waar wij nederlanders jaloers op moeten zijn? Anders vertel het maar niet!!! Groetjes Patrick

  • 11 Oktober 2005 - 18:31

    Manita Maresch:

    Hallo Suus,
    Het gaat je goed zo te lezen, en wat is het nog prachtig weer, hier ook op het moment. Maar van die zwakke maag...., was dat niet de kater van vrijdagavond? Het gaat je goed, geniet ervan,groeten, Manita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 34317

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: