Mijn huis en nog even over het weekend - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu Mijn huis en nog even over het weekend - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

Mijn huis en nog even over het weekend

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

07 Oktober 2005 | Spanje, Alicante

Hola chicos y chicas

Que tal? Estoy bien...Ik heb nu eindelijk internet thuis, maar het zal niet altijd even goed werken, want het wordt afgetapt van bedrijven...dus het is illegaal!

Maar goed, aangezien er een aantal mensen bij mij op bezoek komen, heb ik een aantal foto´s van het appartement en mijn huisgenoten gemaakt. Het is erg gezellig zo met zijn allen en niet alleen mijn Spaans gaat erop vooruit, maar ook mijn Engels.

Ook staan er nog wat foto´s op van afgelopen zaterdagavond. We zijn toen met een groep naar een Marokkaans theehuis geweest. We hebben daar natuurlijk thee gedronken en...waterpijp gerookt!!! Van mij is er ook een foto, maar die komt later wel, want Michaja heeft die op zijn toestel.

Gisteravond nog wat wezen drinken met 1 van mijn huisgenoten en met Michaja en Maurice. Was gezellig, was om 01.30 uur thuis, niet te laat, want moest weer om 08.00 uur op. De Spaanse lessen zijn ook nog steeds leuk.

Vanavond gaan we met zijn allen uit eten in een hotel met 28 verdiepingen...en wat de rest van de avond zal brengen is nog een verrassing...daar horen jullie snel meer over.

Hasta luego,

besos Suzanne

  • 07 Oktober 2005 - 15:31

    Sylvia:

    Hey Suz,
    Nou je kamer ziet er idd niet echt heel groot uit. Gelukkig kom ik maar alleen, dus dat gaat wel passen....
    Ben blij dat je het al zo naar de zin hebt daaro, je stuurt in ieder geval telkens leuke berichtjes.
    Lekker weekend nu, jij gaat lekker uit eten, ik ga lekker koken (NOT!)Verschil moet er wezen.
    De groeten maar weer.
    Doei.

  • 27 September 2015 - 20:58

    Mariska:

    hai, wij zijn in alicante ook eens bij een Marokaans theehuis met een prachtige tuin geweest. Het werd beheerd door twee mannen en je kon in alle ruimtes plaatsnemen. Wij hebben het echter na diverse keren terug te zijn geweest nooit meer terug kunnen vinden. Wie kan me vertellen waar dit is geweest, het was ergens net buiten de stad Alicante, in de buurt van elche geloven wij, midden in de sinaasappelsvelden. Wie o wie weet het adres?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 35814

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: