De grootste ergenis - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu De grootste ergenis - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

De grootste ergenis

Door: suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

11 Juni 2006 | Spanje, Alicante

Hallo allemaal

Hier ben ik weer een keertje. Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat alles goed.

Sinds de laatste keer dat ik geschreven heb, ben ik een aantal keer tot 07.00 uur ´s morgens wezen stappen, ben ik naar het strand geweest, etentjes thuis gehad en uiteraard heb ik ook al weer gebarbequed. Bovendien ben ik ook nog een aantal keer wat wezen drinken met mijn collega´s. Dus dat zijn leuke dingen natuurlijk! Verder gaat alles een beetje zijn gangetje...werken, sporten, boodschappen doen enzovoorts..jullie kennen het wel.

Wat is dan die grootste ergenis zullen jullie denken...nou dat zijn de KAKKERLAKKEN!!! Iehhhhhh!! Vanwege het warme weer komen de kakkerlakken dus tevoorschijn en zo nu en dan vind je die dus in de keuken of de badkamer. En dan is het zaak om ze uit de weg te ruimen. Bram en ik vangen ze om de beurt...en jawel eergisteren was het mijn beurt. Met een bezem en blik heb ik hem gevangen en over het balkon naar beneden gegooid (heb wel eerst even gekeken of er geen mensen liepen) Het ging goed...maar wat zijn het vieze beesten zeg en GROOT!!! Nu maar hopen dat ik er nooit één in mijn bed vind ofzo..hahah

Afgezien van de kakkerlakken heb ik het nog steeds erg goed naar mijn zin. Vanaf 21 juni beginnen hier de Hogueras...het grootste feest van Alicante en natuurlijk ben ik daarbij!!! Ik ben benieuwd wat voor een feestje het gaat worden.

Nou ik ben weer klaar met mijn verhaal, rest mij nog één ding te zeggen; allemaal een fijn WK! We gaan ervoor!!!

groetjes en dikke kus, Suus

  • 13 Juli 2006 - 16:16

    Maurice:

    Waar blijft die update... (en foto´s...)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 33311

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: