Afscheid Rafael - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu Afscheid Rafael - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

Afscheid Rafael

Door: suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

03 Mei 2006 | Spanje, Alicante

Hallo

Hoe is het daar in NL? Hier in Spanje alles goed...in ieder geval mooi weer!!! Ben al lekker vaak naar het strand geweest.

Nou wat heb ik allemaal te vertellen? Vrijdag 28 april hadden we het afscheidsfeestje van rafael. Die dag had ik eerst gewerkt tot 23.00 uur en toen ik thuis kwam was het dus omkleden en feesten! We hadden tot 03.00 uur thuis een feestje en zijn toen maar eens het centrum ingegaan, want tja...het was toch al wel laat. Eerst even naar de barrio geweest en toen naaar de haven. Om 07.00 uur zijn we maar weer eens naar huis gegaan, aangezien we die dag vroeg op moesten staan.

Na 4 uurtjes geslapen te hebben belde Carolina me wakker om af te spreken voor zaterdagavond. Na dat telefoontje maar meteen opgestaan, aangezien we de rommel van het feestje nog moesten opruimen en we hebben die dag ook nog een auto gehuurd om weer eens buiten Alicante wat te bezoeken. Om 12.30 uur namen we de bus naar het vliegveld om van daar een auto te huren. We waren met zijn 6-en (Bram, Anneke, Esther, Harmke, Juliette en ik) dus hadden we een Kia voor 6 personen gehuurd. Een grote auto, maar verschrikkelijk om in te rijden...

Maar goed eenmaal onderweg was Esther niet zo lekker van de vorige avond (kater???) dus moesten we in een dorpje stoppen waar ze paracetamol wilde kopen..helaas was het siesta en bovendien was het een feestdag in dat dorpje waardoor ook niets meer open zou gaan. Een vriendelijke vrouw heeft esther toen meegenomen naar de dokter waar ze meteen een spuit in de kont kreeg!! Dus dat was al weer een avontuur op zich..haha. We hebben de hele dag rondgereden in de auto, maar de meeste tijd van de rit lagen esther en juliette te slapen...en sloten anneke en harmke af en toe ook even hun ogen. Maar Bram en ik zijn de hele reis wakker gebleven en hebben dus veel van de omgeving gezien. Helaas hebben we ook wat regen gehad toen we in de bergen reden. We waren tegen 19.15 weer thuis, aangezien Bram en ik Rafael naar het vliegveld zouden brengen met auto. Toen we hem afgezet hadden zijn we weer terug gegaan naar Alicante, waar we vervolgens bijna een uur hebben rondgereden om een parkeerplekje te vinden...Om 22.00 stonden Esther en Juliette weer voor de deur en zijn we met zijn 4-en gaan eten bij de chinees. Om 23.45 uur had ik met Carolina afgesproken en zijn we uitgeweest..om 05.00 uur was ik weer thuis en kon ik eindelijk gaan slapen!!!

Zondag ben ik om 11.30 uur opgestaan en ben ik naar het strand geweest met Esther en Bram. ´s Avonds heeft Bram gekookt en hebben we met zijn 3-en gegeten. Toen nog een film gehuurd, die enorm slecht was...maar goed toch afgekeken en toen naar bed.

Maandagochtend heb ik gewerkt en ´s middags naar het strand. ´s Avonds nog een keer bij de chinees gegeten, aangezien alle winkels dicht waren vanwege de dag van de arbeid en we dus geen boodschappen konden doen. En de chinees is erg goedkoop...6 euro voor voor-, hoofd- en nagerecht en drinken.

Nou dit was het wel weer...over 2 weken krijg ik trouwens weer bezoek!!! Eefje komt dan voor 5 dagen langs...Super!!

Nou ik hou jullie op de hoogte!

xxx Suus

  • 03 Mei 2006 - 16:50

    Sylvia:

    Hey Suz, lekker man dat het zo lekker daar is! Hier wordt het ook steeds beter. Morgen 25 graden!
    Nou, je hebt je stapuurtjes wel weer ingehaald als ik het zo lees, maar wel leuk.
    Stuur je binnenkort nog ff een langere mail, na het weekend of zo.
    Dan kletsen we weer ff bij.

    -XXX- Sylvia.

  • 09 Mei 2006 - 20:00

    Manita:

    Hallo Suus,
    Wat kun jij stappen zeg.... maar goed dat je af en toe kunt bijslapen op het strand.En zo te lezen kom je voorlopig niet thuis. Hier bij de L.B.komen de inschrijvingen weer binnen voor het nieuwe seizoen. A.s. zondag hebben we weer een open dag.Leuk om je mailtjes van tijd tot tijd te lezen.Het gaat je goed.

    Groeten, Manita

  • 09 Mei 2006 - 20:01

    Manita:

    Hallo Suus,
    Wat kun jij stappen zeg.... maar goed dat je af en toe kunt bijslapen op het strand.En zo te lezen kom je voorlopig niet thuis. Hier bij de L.B.komen de inschrijvingen weer binnen voor het nieuwe seizoen. A.s. zondag hebben we weer een open dag.Leuk om je mailtjes van tijd tot tijd te lezen.Het gaat je goed.

    Groeten, Manita

  • 16 Mei 2006 - 21:16

    Maurice:

    Niet getreurd, ik kom jullie huis weer opvrolijken tijdens de Hogueras, we zijn met 15 man van vorig jaar Alicante pfff. Pilar gesproken dus alles geregeld!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 665
Totaal aantal bezoekers 35262

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: