WERK!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu WERK!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

WERK!!!!!!!!!!!

Door: suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

11 Januari 2006 | Spanje, Alicante

Hoi allemaal...EINDELIJK, EINDELIJK...ik heb WERK!!!

Maandag werd ik gebeld door Adecco dat ze werk voor me hadden op het vliegveld van Alicante in een `dutyfree´ shop. Ik ben daar maandag meteen heen gegaan voor meer informatie omtrent de sollicitatie die ik dan dindsdagochtend zou hebben.

Kom ik dinsdagochtend aan, was de mevrouw van Adecco vergeten te zeggen dat ik mijn oficiële documenten (zoals paspoort en Spaans werknummer) moest meenemen. Met het gevolg dat ik dus niet langs de controle kon en geen sollicitatiegesprek kon hebben...helaas...ik zag het al weer helemaal in de soep lopen.

Echter vandaag kreeg ik een herkansing, want tja..het was niet mijn schuld. Om 13.00 uur vanmiddag heb ik de sollicitatie gehad. Ze zouden me vandag terug bellen en op het moment dat ik op de bus zat te wachten op het vliegveld werd ik al gebeld. Ik ben aangenomen met nog 3 of 4 anderen. Morgen om 09.00 uur moet ik beginnen.

Wat ik ga doen?? Ik ben gewoon een verkoopster in de dutyfreeshop en doe daar alles..zoals kassa, mensen helpen enzovoorts. Ik ga 26 uur in de week werken, 4 dagen 5 uur en 1 dag 6 uur. Ik werk 5 dagen en heb dan 2 dagen vrij...maar welke?? Dat wisselt, want ik moet ook gewoon in de weekenden werken. Ook krijg ik kleding van daar en die heb ik al gezien...het is echt een apepakkie in het zalmroze...hahaha. Zodra ik de gelegenheid krijg om een foto van mezelf te maken, zal ik dat doen en die jullie niet onthouden.

Nou dat was hem weer...ik zal snel laten weten of ik het werk ook leuk vind...want tja dat moet ik nog maar afwachten he?!!

Dikke kus en hasta luego!! Suus

  • 11 Januari 2006 - 14:29

    Esther:

    ¡Felicidades! Leuk joh, dat je eindelijk werk hebt! Veel plezier er mee!
    Groetjes, Es

  • 12 Januari 2006 - 09:07

    Chan:

    He Suz,
    Super dat je werk gevonden hebt... Heel veel succes en plezier ermee!

    XXX Chan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 34316

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: