Drie Koningen - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu Drie Koningen - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Suzanne Albers - WaarBenJij.nu

Drie Koningen

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

07 Januari 2006 | Spanje, Alicante

Hallo allemaal!! Ben ik weer met een nieuw verhaaltje...

Hier in Spanje is Drie Koningen het belangrijkste feest voor de kinderen, het is een beetje vergelijkbaar met ons Sinterklaas. Hoewel het op 6 januari is, werd er hier op 5 januari een grote parade gehouden. Vanaf die wagens worden dan snoepjes en andere dingen gegooid...wat die andere dingen zijn??? Echt van alles en enorm grote kado´s, zoals barbies, maar ook bestuurbare auto´s echt te gek!!!

We zijn met zijn 8-en naar die optocht wezen kijken. Hoewel ik gewaarschuwd was door Michaja..heb ik toch nog snoep tegen me hoofd aangegooid gekregen...grrr..maar ja gelukkig deed het niet echt pijn. Ook heb ik nog een kadootje gevangen en wel een portomonnee...haha.

Na de optocht zijn we wat gaan eten en ´s avonds zijn we uitgeweest...en hoe?!! Ik heb die avond echt veel te veel gedronken en ook nog eens van alles door elkaar...jullie kunnen wel raden wat het resultaat was...Suus stomdronken die door Michaja naar huis is gebracht...en daar heb ik een goede tijd op de w.c. doorgebracht..om te...nou ja jullie weten het wel he?!! Gelukkig viel de schade de volgende ochtend mee...alleen mijn maag was nog van streek, maar geen hoofdpijn...hahaha. Dus dat was ook weer een goed begin van het nieuwe jaar he?!!

Ach ja...vrijdag dus niet zo veel meer gedaan. Even wat frisse lucht gehaald met Michaja en een kop koffie gedronken. ´s Avonda filmpjes gehuurd. En nu is het al weer zaterdag en komt Sarah, mijn huisgenootje, ook weer terug van haar vakantie in België!!! Wordt het eindelijk weer wat drukker in huis.

Nou ik hou jullie op de hoogte van mijn zoektocht naar werk en andere zaken!!

Dikke kus, Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Suzanne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 34317

Voorgaande reizen:

30 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: